fredag 15 juli 2011

Ambivalent tygkärlek



Jag hade en liten tygsvacka för ett tag sedan. Då kände jag mig, påverkad av omgivningen definitivt, inte längre så glad över alla mina fina tyger utan tyckte istället att de tog för mycket plats och att det var lite galet att vara så kär i tyg som jag är.

Men tack och lov varade denna svacka inte så länge och nu har jag friskförklarat mig själv. Så nu känner jag kanske ännu mer vilken underbar guldskatt jag har i form av alla mina fina tyger.

Skåpet är dock proppfullt och jag håller därför på med en liten utrensning. Tygerna som inte får plats hamnar i shopen till salu eller för byte.

Men det tar lite tid att göra i ordning tygpaketen så under tiden som jag pysslar med det har jag hunnit byta till mig och fynda några nya härliga tyger:

Två tygbyten med Petra resulterade i de här fina:

Och så en tygstuv för 1 kr på Erikshjälpen. Perfekt kraftigt väsktyg.

2 kommentarer:

Julia sa...

Jättefina tyger du har!
Trevlig Helg!
/Kramar Julia - Liten Pysseltok

Jo sa...

Men, inte är det väl galet att vara kär i tyger? I så fall är jag heltokig! :)