tisdag 19 juni 2012

En nåldyna med förvaring...eller nja...


Nej, jag har inte helt snöat in på förvaring för nålar, jag lovar. Men jag hade en idé till på en annan variant av nåldyna som jag ville testa. 
På Tiger hittade jag äntligen en burk med hål i locket. Jag pillade bort plasten och fixade till en nåldyna i hålet. Sen skulle jag vara lite smart och limma fast plastlocket på baksidan av dynan. Tyvärr glömde jag då bort att när lim stelnar så blir det...stenhårt. Och då blir det väldigt svårt att skruva av locket...


Så nu får min smarta förvarings-nåldyna bara vara en....nåldyna.  :-)

6 kommentarer:

Tyg och otyg sa...

Haha, låter precis som nåt jag också skulle kunna göra. Typiskt fall av "otur när man tänker". :)

E.R.R.Y sa...

Hihi, ibland blir det lite galet när man är ivrig. Fråga mig, jag vet. :) Söt blev den i vilket fall!

Vad är det förresten för något fint som hänger i bakgrunden? Älskar hur som helst tygerna, och vill gärna se helheten! :)

PS: om du har vägarna förbi Helsingborg i sommar så kan du väl höra av dig, så kan vi ses och byta lite tyger och snacka pyssel? ;)

Kram

Sanna sa...

Hihi ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig..men den blev ju söt ändå.. =)

Hoppas ni får en toppenfin midsommarhelg! <3

Kraaaaaam
Sanna

Fröken Foto sa...

Tanken var god! Jag är säker på att du kommer på ett annat sätt att göra det på :)

kram kram

Linda, Fröken S sa...

Hahaha, jag kan se det framför mig! Det låter som något jag också skulle kunna göra, tankevurpor kan ju få oanade konsekvenser! Snyggt blev det i alla fall!

Monkan sa...

Söt liten nåldyneburk. Inser att jag kanske borde skrota min trasiga plastask till nålförvaring och skapa något mer presentabelt, som det här. Det kan ju vara så att just det faktum att min ask är trasig, kan vara orsaken till att jag så ofta lyckas hälla ut alla nålarna så att de sprids över hela köksgolvet...