fredag 8 maj 2009

They did it again!


Efter två kvällar av denna ljuva kvartett (oh yes, jag har börjat om från början igen på boxen!) och underbara, gulliga kommentarer från er snällingar känner jag mig riktigt upplyft.
Ja, jag har till och med börjat måla de illgröna hästarna.
Och imorrn planerar jag ett loppisbesök. Visst är det duktig ta-mej-i-kragen-uppryckning?!

Tänkt vad lite sex & the NY city kan göra för ens humör! För att inte tala om stöttningen från fina bloggbrudar! Jag antar att livet inte är så pjåkigt trots allt... Och faktiskt, jag är nästan lite avis på mig själv att jag får åka till den där staden, ni vet den där, om en liksom typ vecka. Oh my, I can´t believe it!

Och en sak till. Jag har lagt ut tyget till de där kuddarna jag planerat i hundra år, för att se om de passar ihop. Kanske blir lite sömnad i helgen. Vem vet.

1 kommentar:

Jo sa...

Ah, bra där! :D Fortsätt med brudarna och du ska se att du strax börjar sy osv!