tisdag 26 oktober 2010

Svart



Inspirerad av flera andra sprejglada bloggare har jag förvandlat min kandelaber så att den numera är svart. Och jag är jättenöjd. Här behövs fler ljusstakar som kan lysa upp alla vinklar och vrår i vår stora lägenhet.



Så här såg den ut före sprejattacken.

Det var inte riktigt meningen att ha helguppehåll på bloggen, jag hade storslagna planer, men på grund av högskoleprov (jag och gymnasie-ynglingarna skrev så att pennorna glödde) och benbrott (inte mitt men kära mammas) så blev det lite tids- och energibrist. Jag gör ett nytt försök till kontinuitet den här veckan...skam den som ger sig liksom!

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vad snyggt det blev när den blev svart! Som en helt annan (och mycket snyggare) ljusstake!

Lotten sa...

Supersnygg blev den! JAg har köpt hem svart sprayfärg för att spraya gamla ramar.... annars är det inte mycket svart hemma hos mig ;)
Resväskan på förebilden var ju underbar med!

Malin på pastill.nu sa...

Superfint! Har sett många som sprayar ljusstakar men har inte kommit mig för att göra det än, men det blir ju verkligen så bra!