måndag 8 augusti 2011

Kan vi skruva tillbaks...bara lite grann?


20 juni...det var tider det....

Huvvaligen vilken söndagsångest jag hade igår! Brrr! Den höll i sig hela dagen, från att jag vaknade sent om sider till dess att jag motsträvigt gick och lade mig - alldeles för sent förstås.

Typiskt nog följdes den av en envis måndagsblues. Istället för att sitta vid en dator på jobbet ville jag hundramilllijonergånger hellre vara hemma och fingra på mina tyger, omge mig av färger, mönster, tyger, blommor, prickigt....åh!

Den tuffa insikten om att semestern är slut slog hårt till igår. Förra veckan jobbade jag bara två dagar och då var den liksom inte slut på riktigt. Men nu. Huvvvvvaliiiigen.

Kan man inte bara skruva tillbaks tiden liite?

1 kommentar:

Jo sa...

Det är inte utan att jag förstår dig, det börjar smyga sig på mig också!
Vi får försöka hitta på något bra att se fram emot i höst så vi tar oss igenom den :)