fredag 2 september 2011

Skön syn på fredagskvällen
























Kanske är man inte helt normal om man, istället för att plocka ut den torra tvätten ur skåpet, direkt vänder i dörren och kutar tillbaks tre trappor upp bara för att hämta kameran, kuta ner i källaren igen och ta kort på sin tvätt..?

Normal eller ej, när man möts av en sån här härlig syn så kan man ju bara inte låta bli att föreviga skönheten!

Och vem sa förresten att det är tråkigt att tvätta? Det gäller ju bara att tvätta rätt saker!

9 kommentarer:

Ninette sa...

Ser verkligen härligt ut! Skulle inte ha nåt emot om min tvätt såg sådär ut varje dag :)

annas alster sa...

Å så färggrant! Nu var det min tur att bli glad av din kommentar. Tänk att man kan få så mycket glädje och uppskattning genom bloggvärlden. Det gillar jag. Kram!

Thea sa...

Jösses, du säljer inte någon bit av de underbara tygerna? :)

HannasHörna sa...

Hej! Härligt! Jag förstår dig precis:) vad ska du sy? Kram kram

E.R.R.Y sa...

Åh vilken härlig syn! Jag blev lite kär i det lila/rosa-blommiga tyget. (Säg till om du vill sälja/byta en bit av det.. ;)

Kram på dig!

Lotten sa...

Vilken härlig syn!

Zazzan sa...

Kunde inte låta bli att nicka igenkännande när jag läste det här.
Jag är likadan med min disk. Jag tycker det är en ren fröjd att diska, för jag har så mycket fina grejer. Jag köper bara porslin och köksgrejer som jag tycker har en fin färg eller ett fint mönster. Sen skapar jag mitt egna lilla konstverk när jag staplar disken i diskstället. :-)

Fröken Fräken sa...

Nääää, jag förstår dig såväl! Jag kan ju hamna i trans framför mitt tygskåp, och förstår mig inte på folk som inte förstår hur vackert det är med tyger! Ja, det är nog förresten synd om dem..

Gila sa...

He...he...du gör det jag tänkt men inte kommit till skott...fotat fintvätt ;-)