lördag 28 februari 2009

Bra helg va?!



Man vet att det kommer bli en bra helg när man vaknar strax före kl 8 på lördagsmorgonen och solen sipprar in mellan persiennerna. Man inser att den kommer bli ännu bättre dag när man ligger kvar i sängen en stund och funderar på om det verkligen inte fanns något man var tvungen att göra i helgen. Istället finns det all tid i världen till att pyssla och listan på kul projekt är ganska lång. Här ska sys, fixas album, skrivas brev, göras tavlor och bakas morotsbröd. Minst!



Så här ser det ut i min hall. Min hall är ungefär ett långt kliv från mitt sovrum. Och kanske två steg från matrummet. Något vardagsrum har jag inte, för tv:n står ju i hallen. Compact living in the hufvudstad liksom!

Ha en underbar helg hörrni! =)

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Låter som en förnämligt upplagd helg! Själv hade jag också det upplägget innan jag insåg att förkylningen skulle förfölja mig även denna helg. SUCK!

Men jag ska då allt öppna dörrarna till tygskåpet och låta tygernas tjusighet välla ut och förhoppningsvis inspirera till någon form av dåd... Att man ska vara så seg på morgonen/förmiddagen! Jag hade ju massor av idéer igår kväll, vart har det tagit vägen?