måndag 8 februari 2010

Köpa kan hon

Jomen, visst shoppade jag ny bläckpatron i helgen.
I lördags hann jag med både ett besök hos frissan, en loppistur och en resa till närmsta stad. Där for jag sedan runt som en stressad lant-bo och försökte hinna med alla ärenden innan affärerna stängde.

Så här såg min "Att köpa-lista" ut:

- transferpapper (Claes O)
- vitt tyg med blå prickar (Panduro)
- etiketter/beslag (Panduro)
- tavelkritor
- Svart bläckpatron
- Yogamatta
- Sköna mysbrallor
- Tränings t-shirts som man känner sig bekväm i

Allt detta hittade jag. På loppisen införskaffades dessutom ett antal lampor och lampskärmar, en stol som ska piffas lite, en vas och tre söta koppar.

Och håret, det är numera blont utan utväxt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj va du shoppade. Va roligt. Och extra kul när man hittar allt som man behöver/vill ha. Kram

Jo sa...

Ojoj, är det någon som har fått lön? ;)
Du har ju hittat massa bra saker, blir spännande att se vad du hittar på med dem!

viktoriaK sa...

Kul att vara ute på shoppingrunda! Ska bli spännande att se vad du hittar på med dina loppisprylar!
Kram

Emmie sa...

Hej!
oh, så glad jag blev idag för din kommentar i min gamla bortglömda blogg!!:) jag gick in där idag för att kika lite hur det nu var den såg ut, och för att kanske ta tag i den och ändra den till så som jag vill ha den egentligen..som sagt, finns inte inspirationen så orkar man inte göra särskilt mycket pyssliga saker, så då har bloggen fallit i glömska..:) men din kommentar kanske kan hjälpa mig på fötter igen..:) tack!

Slow-Eva sa...

Är du också yogis? :)