lördag 14 april 2012

Värsta retroköket (med bumling och allt) :)


Jag älskar miniatyrer!
Och när jag fick syn på det här coola köket kunde jag bara inte låta bli, jag föll pladask och hade genast stora planer! Men nu har jag liksom tvingats inse att det faktiskt inte finns plats, varken tid eller rum, för ännu ett projekt...(det där himla jobbet man måste gå till hela dagarna ställer till allting!).
Ja, men jag tänkte i alla fall att istället för att det ligger och skrotar i en låda här hemma till ingen glädje så kan jag ju sälja det vidare, om det finns någon annan dockskåpsbyggare som redan har ett färdigt hus (och inte måste skapa ett från grunden) och som är sugen på en liten köksrenovering.

Jag lade in några bilder i min andra blogg, kolla där om du är i renoveringstagen! :)

4 kommentarer:

Cicki sa...

Vilket läckert litet kök. Jag håller med om att det är skrutt att du måste gå och jobba ibland. Jag fattar inte alls att jag hann med att jobba förr. Nu skulle jag aldrig hinna det.....:-)

Maine sa...

exakt ett sånt här kök hade jag in Lundby-dockskåpet när jag var liten, dvs i mitten av 70-talet! :)

Sanna sa...

Snacka om nostalgikick! Precis ett sådant kök hade jag som liten..om det inte vore så att jag redan har ett 50-tals kök till mitt dockskåp så hade jag slagit till direkt.. =)

Underbara kuvert du gjort utav tapeter och dekorpapper..något man skulle ha testat på kanske.. =)

Kraaaam
Sanna

Emma sa...

Underbart var ordet!