torsdag 29 december 2011

Åtta timmar, sedan ledig igen


Aj, aj, aj. Lite ångest. Imorgon måste jag jobba. Isch. Är verkligen inte redo att släppa taget om julen än...

Tur (!!!) att det bara är 8 timmar innan det är helg.


Igår lämnade jag dock mitt julmysiga hem ett tag för att ge mig i kast med lite mellandagsshopping. Istället för att handla tråkiga saker som skor och mobiltelefon, som jag verkligen behöver, så lyckades jag pricka in hela tre loppisar.
Och jag fyndade friskt. Två nya flugsvampar till flugsvampkompisarna. Och en liten tokkitschig kattunge. På ett Spisa ribb-fat. Kan man ju inte bli annat än glad för. 
Att jag dessutom kom hem med ett bautalass finfina tyger gjorde mig inte heller ledsen. De får nog också lov att hamna på catwalken här på bloggen snart.

Nu ska jag skönhetssova mig jobbredo. Kommer ju gå skitbra.


1 kommentar:

Lotten sa...

Oj vilka fina saker du har hittat! Ser fram emot att få se dina tygköp med ;-)
Gott Nytt ÅR!