måndag 7 maj 2012

Klorofyllboost

 
Nä, men tjena! 
Nu gör jag ett litet gästspel här på min egen blogg. Trevligt för mig. Hoppas att ni också tycker att det. :-)
Viljan är just nu mer än orken och jag tillåter mig därför att bara göra det som jag känner att jag har energi till. Därav den trååååkigt dåliga uppdateringen här. Jag har funderat lite på om jag officiellt ska låta bloggen ha en paus, men va sjutton, jag verkar inte riktigt kunna hålla mig härifrån! Det får bli lite varannan dags bloggande nu (eller var fjärde..eller...).

I helgen blev jag medbjuden på en indisk avskedsfest, åh woho, vilken Bollywoodstämning det var! Snacka om att indierna kunde dansa disco.


Igår struntade vi blankt i de växande dammhögarna och begav oss istället till Wanås slottspark för att njuta av solen. Och det kan jag ju meddela var en betydligt bättre energiuppladdning än dammsugning.

1 kommentar:

Lantmätarvillan sa...

Jag har samma funderingar. Känner ofta för en paus, men kan inte hålla mig ifrån att slänga iväg något inlägg. Just nu känns det som det är vettigt att ladda energi och leva istället.