onsdag 27 augusti 2008

Stopp!

Jag säger bara stopp, hösten, stopp!
Det är inte okej än! Jag är inte redo, jag har knappt hunnit bli solbränd om bena!
Ja, ja man kanske kan undra var jag har hållt hus hela sommaren, det har ju faktiskt funnits chanser. Men var man så smart att man bytte jobb i april får man väl skylla sig själv (= mini semesterdagar).

Men ändå. Himla envisa regnande.
Helst skulle jag vilja visa en bild på en härligt sprakande brasa i en skinande kakelugn från förra seklet. Dessvärre finns den bilden bara i min skalle.
Får nöja mig med Cult ljusstakar, inköpta i måndags (i strålande solsken!!!) i en butik med ett fantastiskt utbud av Cults sortiment. Kul!
Har ni någon gång vägarna förbi Ulricehamn (och vill shoppa Cult-design till riktigt bra priser) rekommenderar jag en kik in på Södra Blomsterhandeln.
Enda svårigheten var ju att välja kombination. Men tillslut kände jag mig nöjd.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej! villken fin blogg, kul att titta in! Visst gör jag forfarande halsband, har fullt upp. Du hittar min mail adress på bloggen om du har några frågor!
Ha det bra!

♥ Fyra årstider sa...

Ny i bloggandet ser jag...trevligt med en ny blogg och söt ljusstake.
Kram Lotta