söndag 13 november 2011

Produktiv som tusan!

Det var inte alls meningen att det skulle bli en bloggpaus i helgen, men jag har varit så produktiv att jag knappt haft tid att ta lunchpaus.
Igår reste vi ner till havet, kramade om far och fyndade fint på favoritloppisarna. En helt perfekt dag. Den bästa på länge.

Idag har jag ägnat hela dagen, från morgon till kväll, åt skapande!

En glimt av dagens verk...




Förresten, tack för alla snälla kommentarer om skrivböckerna! Jag blir ju så glad när någon gillar det jag gör (och själv gillar)! :-)
Jag har fått önskemål om att lägga ut en beskrivning på hur jag gör dem och det lovar jag att göra, ska bara göra i ordning en, med lite bilder och så. Kommer snart!

5 kommentarer:

Ulle sa...

Men WOW vilket härligt fint bokfodral!! Ett sånt som man blir riktigt glad för! Du är så duktig!!
Kram

Ulle sa...

En sak till: Vad var det i paketen? Man är ju lite nyfiken:)
Kram

Malin på pastill.nu sa...

Åh så fint! Ett bokfodral, det var länge sedan jag sydde ett sådant. Typ 20 år sen kanske. Måste göra!

E.Winberg sa...

Det däringa gillade jag! Aldrig har det varit snyggare att läsa bok ;) Måste sätta mig vid den där symaskinen, haft den i ett år. Inte sytt en pryl! Vart börjar man? haha

Made by Ina sa...

ÅÅååhhh så glad jag blir, jag vill göra mig en som ligger brevid sängen, där man kan skriva ner sina tankar och ideér ;)

Kram Marina