söndag 18 oktober 2009

Sköna söndag

Trevlig helg med god mat och goda vänner. Igår spelade vi Twister. Ett väldigt skojigt sällskapsspel för den som vill tänja lite på sina gränser och inte är rädd för att vakna upp med träningsvärk morgonen efter. ;-)

Idag tog vi en tur till Annas Kuriosa. Den "mesta" antik/kuriosa-butiken i trakten, med ca 7 olika byggnader fyllda av antika möbler och prylar. Min kompis slog till på en vacker grön Husqvarna som fungerade perfekt. Nu ser jag fram emot att få en till sy-kompis att diskutera tyger, mönster och nya gardiner/kuddar/väskor med!



På hemvägen stannade vi till vid Hamneda kyrka och tog en promenad i höstsolen. Just nu är Sverige så himla vackert!

1 kommentar:

Sofftat sa...

Jag tycker att du har såna bra o kloka kommentarer. Klart att man kan äta två stora kakor som knastrar framförallt när det är ett (eller två) oljud man ska stå ut med. Jag har nästan bestämt mig att det blir ett till oktoberinlägg...