tisdag 7 juni 2011

Ciao!



Änglarna sjunger! Äntligen, äntligen hemma igen!

Och Gud vad jag tycker att det är skönt. Ja, det är det verkligen! För även om resan var himla trevlig och allt sånt där så insåg jag att jag ju trots allt är en riktig hemmakatt. Som trivs allra, allra bäst när jag i lugn och ro får vara hemma och mysa med pyssel, fika, vänner, promenader, lite spring i skogen, bloggande och ett och annat bad i havet (när jag lyckas ta mig ur denna eviga skog).

Jo, absolut, visst finns det fortfarande platser i världen jag skulle vilja besöka. Men inför nästa resa ska jag tänka ut riktigt noga i förväg vad det är jag egentligen vill ha ut av min tur.

Jag känner att det känns mycket moget och fint att komma på sånt här när man nyss fyllt trettio. Plötsligt har jag kommit på vem jag är. Halleluja!

2 kommentarer:

Jo sa...

Ja, då är det väl bara att önska fröken Pysselpralin välkommen hem igen då! :)

Ulle sa...

Har verkligen saknat dig!! :)
Kram