tisdag 21 juni 2011

Ny väska

Före vår resa till Italien hade jag ett sånt skönt pysselflow! Varje dag när jag kom hem efter jobbet kastade jag mig över mina tyger och ägnade sedan resten av kvällen åt att umgås med dem. Vi hade så vansinnigt trivsamt tillsammans. Ja, ni vet ju hur det det känns att ha lite "one-on-one-tid" med sina tyger.





Mitt stora projekt var att sy en väska av mina nya fina tyger, en som jag kunde ta med mig på resan. Men när den var klar insåg jag att den utan varken magnetlås eller dragkedja inte riktigt var ficktjuvs-anpassad, så den fick stanna hemma.

Desto bättre passade den nu till helgen, när jag släpade med mig alla mina pysselsaker ut på landet.





Och sewing bird är såklart med på ett hörn. :-)

1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Så söt! Ljuvliga tyger :-)