måndag 4 januari 2010

Varsågod, en försenad julklapp!




Visst får man ge julklappar till sig själv, det tycker jag absolut. Och just därför har jag skaffat mig en ny leksak. Till på köpet en väldigt, väldigt rolig sådan...

Jag har nämligen skaffat mig en färgskrivare! Äntligen! Och det var min själ inte en dag för tidigt. Igår hade jag inte ens tid att lägga mig eftersom jag var tvungen att testa alla funktionerna. Mest provade jag att scanna in alla möjliga fina bilder. Som den ovan till exempel.

Alltså gud va kul vi ska ha ihop, Lilla miss Printer och jag. :-)

3 kommentarer:

Monkan sa...

Grattis till din nya julklapp, eller hur man säger :-) Skrivare o scanner är verkligen bra att ha. Jag har också "fått" en julklapp av mig själv, ny kamera!

Om du ska börja planera nästa års pepparkaksbak :-) så kika in på formina.se, finns det nåt de inte lyckats göra pepparkaksform av?

Zazzan sa...

Vilken kul julklapp! Ska bli spännande att se vad du och Miss Printer kommer hitta på framöver. :-)
Och så bra att du gillade grejerna jag hade pysslat ihop till dig. Nu blev jag extra glad! :-)
Kram

Slow-Eva sa...

Gott nytt år!
Och det är klart att man ska ge sig själv julklappar. Då vet man ju att mottagaren blir glad :)