måndag 12 april 2010

Resa för att lära



Om en stund bär det av till Stockholm för några dagars jobbkurs. Jag skulle nog egentligen helst stannat hemma, här finns alldeles för mycket kul att greja med. Och just nu blir jag lite trött bara av tanken på att tillbringa de närmsta timmarna på ett tåg.

Men jag glädjer mig åt att få träffa roliga C när jag väl är där.

Och kanske hitta någon smart lösning på en hatthylla/klädhängare till vår lilla minihall som liksom ligger precis före den stora hallen. Kanske är det någon som har ett tips på en snygg hatthylla? Gärna vit...

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Jag som sitter här och funderar på hur jag ska få till en resa till Stockholm! Jag får börja leta efter en kurs, för nu börjar det klia i shoppingfingrarna. Och hotellfrukost låter inte så pjkigt heller...

Har du förresten något tips på hur man ska göra för att få lintyg att sluta ludda? Här har man fyndat gardiner till ingen peng alls, men man vill ju inte ha småsmå trådar över hela soffan efter att ha sytt kuddar av gardinerna..

Jämför man mitt pysslande med herr Fräkens sätt att sngripa olika projekt så kan jag säga att jag får rent otroligt mycket gjort och slufört!! Han har sin egen tideräkning...