lördag 27 december 2008

Lyxjulklappar!



Lyxigt! Det kan man minst sagt säga om alla de julklappar som jag fick, allihop var så fina och mysiga att jag blev alldeles överväldigad. Inslagna i fina papper med kluriga rim och allt.
En viss person känner visst sin flickvän ganska väl. Prickig plåtburk fylld till brädden av söta bakformar och salta lakritsgodisar. Kloka man, va go han är!


Dessutom fick jag både Leila bakar på DVD (gud vad jag ska frossa i hennes härliga kök!!) och Mitt eget café. Önskelistan hade luslästs väl med andra ord. =)

Bilder lånade av CDON.
Å bäst av allt, vad är det? Jo, att jag numera även "är med ugn". Häpp, häpp! Strax innan jul levererades nämligen en liten och nätt begagnad bänkugn till min lägenhet av ovan nämnda perfekta man. Hur man kan hyra ut en lägenhet utan ugn är för mig obegripligt. Men tack o lov att Blocket finns!

3 kommentarer:

Helen sa...

Fina julklappar du fått! JAg gillar särskilt den prickiga burken med innehåll! Min make hade också läst önskelistan väl; jag hade önskat något att göra och fick en resa till deltävling i Göteborg, Melodifestivalen! Och i strumpan låg det en ny telefon med Walkman! Jag har nog varit ganska snäll i år!

Malin sa...

Long time no see=)
Har du blivit med ugn, vad fantastiskt!
Nu kan du baka tills fingrarna blöder vill jag lova! Vi vill se resultat i bilder=)

Vilken finfin burk du fått, en sån hade jag gärna mottagit under julkappsöppningen!
Burkar kan man ju aldrig ha för ånga av. Särskilt inte när man bakar så mkt=)
Jag fick Leilas Piece of cake så här ska läsas och njutas..och självklart bakas.
En del pengar inbringades i Julklapp så en vit Kitchen Aid anländer nästa vecka!!!
Gissa om jag är en lycklig liten en!!!
Som jag slitit och sparat, nu är den äntligen min!!!!!

Cel'Dara sa...

Vilken gullig kille du har som ger dig så söta julklappar. :-)
Jag blev särskilt impad av att han lyckats fylla den fina burken med så fina och fiffiga grejer. Oftast tänker ju inte killarna längre än till att dom ska köpa burken och så glömmer dom fylla den med nåt, hihi! ;-)
Kram på dig