tisdag 14 februari 2012

Glas i inredningen


Om man som jag verkligen gillar fina saker och dessutom diggar smarta förvaringslösningar så är glas det ultimata materialet. Det perfekta med en glasbehållare är ju att man kan se vad som förvaras i den. Skönhet och funktion i ett liksom!


Den här lilla fatet med glaskupa har jag faktiskt fått av årets konditor 2008. Varför? ja, det är en lång historia, men jag kan säga så mycket som att hundratals och åter hundratals minimala småkakor var inblandade...

Men även om jag i smyg hyser hemliga drömmar om att en gång följa i hennes fotspår så får glaskupolen så länge rymma några vackra trådrullar på min byrå.

2 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej hej!

Fint!

Drömmer du också om att bli konditor:)

Ha en härlig dag!

Kram

cleanlivingbymed sa...

Va fint!!

Och vilken fin blogg du har.