söndag 5 februari 2012

Sablar ibland alltså!

Åhhh alltså...näe, datorer kan verkligen vara något av det mest frustrerande som finns. Till exempel kan det vara så att man tror att man lite smidigt och lätt ska kunna fixa till en ny layout till bloggen, strax innan man ska sticka iväg till gymet. Men visar det sig att lätt skulle man inte komma undan. Och det hela slutar med att man arg som ett bi och stressad klampar iväg till gymet, en halvtimma försenad. 

Nå väl, efter träningspasset, som säkert bara blev bättre av lite extra adrenalin, lyckades jag i alla fall styra upp layouten igen. Inte helt som jag hade tänkt mig men nu har jag faktiskt varken tid eller energi att fixa mer!

3 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilken fantastisk banner du gjort till din blogg...

Kram kram

Tyg och otyg sa...

Jag tycker det ser fint ut iaf! Snygg banner! Är också lite sugen på att göra om utseendet på min blogg, men jag drar mig lite för det just för att jag liksom känner på mig att det kommer att strula...

E.R.R.Y sa...

Men vad tjusigt!!

Kul att du hittade den lilla broschen tillslut.. :)

Kram