lördag 4 februari 2012

Lördag, underbara lördag!

Idag är jag helt ledig utan några måsten. Så skönt!
Den senaste månaden har helgerna faktiskt varit väldigt lugna och kravlösa och jag märker att jag mår så bra av det.

I förmiddags tog vi en väldigt härlig promenad i solen. Ja, det vill säga, den var väldigt härlig ända tills vi vände våra steg tillbaks igen - mot vinden. Iiii...iskallt!!!

 


När jag väl hade tinat upp lite hemma igen så satte jag mig en stund med de fina tygerna som Marina överraskade mig med igår. Det är så inspirerande med en hel bunt nya tjusiga tyger.
Baskemej, ikväll tänker jag minsann sy en massa!

3 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vi har varit sjuka flera helger i rad så vi har varit tvugna att ta det lugnt och man inser ju att vila gör mer för kroppen än vad man tror.

Vilka härliga tyger du fått!Det blir kul att se vad du hittar på för fint.

Ha en go kväll!

Made by Ina sa...

Så himla kul att tygerna gav dig inspration ;)
Ha nu en super mysig sykväll!

Marina

Lena Nordin sa...

Underbara tyger, och är det inte en dunderklumpen jag skådar?