onsdag 5 januari 2011

(förra) årets julkort



Jag bläddrade febrilt igenom mina bilder och konstaterade att det inte verkar finnas ett enda foto av årets julkort. Snopet, jag som är säker på att jag tog åtminstone ett. Men då får det bli en bild på julklappshögen istället som i år gick helt i rött och vitt.

Inspirationen till årets julkort fick jag härifrån. Jag använde vita dubbla kort och valde röd- och vitprickiga scrap-papper till paketet och juliga tygband till rosetterna. Idén är enkel och snygg. Och med olika tygband och papper kan den ju varieras i en oändlighet.

3 kommentarer:

Pysselprinsessan sa...

Finfina paket! Skall jag spara i inspirationsmeppen då jag har en massa rött och vitt papper i gömmorna! :)

Kramar

Malin på pastill.nu sa...

Vilka söta paket :-) Jag körde också rött och vitt. Rött med vita hjärtan för att vara exakt :-)

Petra / Popetotrora sa...

Jag var på loppis idag och då sprang jag på en sak som fick mig att tänka på ett inlägg du gjort för ett tag sedan... :-)

Maila mig (petranuhma@gmail.com). Jag har något jag tror du vill ha!