tisdag 25 januari 2011

Lite småprat bara



Ibland har man helt enkelt ingen bild som passar till texten. Då får det bli en pausbild från gömmorna.

Fem bra grejer som jag har gjort de senaste dagarna:

  • möblerat om lite så att tygskåpet nu mera står i hallen
  • klippt till lappar och börjat sy ett nytt kuddfodral
  • ätit födelsedagstårta och firat en 60-åring
  • träffat min kära syster och skrattat så jag fått ont i käkarna
  • simmat i en simhall för första gången på ca 2 år (o.m.g var det verkligen så länge sen?!)

3 kommentarer:

Emmie sa...

fint att lista bra saker. skratta så käkarna värker är himla bra det:)

Pysselprinsessan sa...

Hej!
Jo jag var i mjukisbyxeläget i början. Men jag blev snabbt ganska deppig... Därför tog jag på mig ett megaarbete i kursen jag läser för att aktivera mig! Funkade bra mot både hopplösheten och deppigheten! :l Men mjukisbyxor kör jag med nästan varje dag! :D

Kramar

Kiiromi sa...

Härligt med en så rolig syrra.
ska bli skoj att se kuddfodralet också.

/Mia :)