onsdag 18 maj 2011

Gladare



Vår toalett är verkligen världens ytte pytte pyttigaste. Det är knappt man kan vända sig om när man väl gått in. Och när man duschar i vår ynkliga skrubb kommer duschdraperiet sakta krypande, närmre och närmre kroppen, ända tills det ligger klistrat mot ens våta bakdel som en blöt och kall plastfilm.

Men nu har jag gjort toan (eller snarare mig själv) liiite gladare, av favorittyget sydde jag "inte en dag för sent" en liten förvaringspåse till min bomull, som tidigare har hängt och slokat i sin trötta plastpåse. Favorittyget gör jobbet!

4 kommentarer:

Jo sa...

Fiffigt! Jag lär behöva alla tips jag kan få angående badrum när vi har flyttat. Det duschrummets aprikosa väggar och golv är inte att leka med! :)

Slow-Eva sa...

Lite tyg kan verkligen göra skillnad!

Ulle sa...

Super nice!!!

Petra / Popetotrora sa...

Så himla sött! Och i det där ljuset ser tyget, om möjligt, ännu finare ut!! Förstår att det är en favorit. :-)