måndag 23 maj 2011

Lillefjanten



Fem minuter innan ledningsgruppsmötet idag, som jag för ovanlighetens skull blivit inbjuden till, slank jag in på loppisen.
Tre minuter innan ledningsgruppsmötet slank jag ut igen, och då hade den här lilla knasbollen lyckats kravla sig ner i min påse.
Lite nött och stött i kanten är han, den lille elefjanten. Men vad gör det när man har sådana där oemotståndliga stora ögon och små rosiga porslinskinder?

Va?! Var det någon som tyckte att det var liiite tajt planering att fem minuter före ett viktigt möte smita in på loppis?! Herregud, vad gör man inte när det finns möjlighet till loppisfynd?!

PS. Jag kom i tid till mötet. :-)

3 kommentarer:

Jo sa...

Effektivt snarare än knasigt! :)

E.R.R.Y sa...

Söt!

Svar: det mesta är färgglatt o fint i Dk. Husen, kläderna, papper... :) Men faktiskt har jag köpt de flesta av tapeterna/papprens till min Lucky star i Sverige.

Kram

Randiga Tråden sa...

Sööt.