onsdag 26 oktober 2011

Bioboostad

Efter ett par soliga dagar i Stockholm med utbildning på agendan kändes det sådär intressant att igår åka tillbaks till regniga Småland igen. Särskilt som jag passade på att riktigt lyxa till det med bio både på söndags- och måndagskvällen. Jag går nästan aldrig på bio längre, sen vi flyttade ut på vischan, och jag sörjer det verkligen.
 Men nu fick jag en härlig boost av skön biokänsla för både "Niceville" och "En dag" var riktiga feel good filmer. Jo, lite snyftiga var de väl också men det är ju bara bra! 

Så mycket shopping blev det inte, jag hade egentligen siktat in mig på Ohlssons klövertyger, men jag måste säga att jag blev ganska besviken. Jag tyckte att kvaliteten var ganska dålig, tyget var helt enkelt för tunt och genomskinligt för mina planerade projekt. Så det blev inget inköp.

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund och börja med det här projektet... :-)




2 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej! Vad härligt att få gå på bio. Jag har läst En dag och känner att jag gärna vill se den. Blir det en duk? Kram

Petra / Popetotrora sa...

Trist att klövern inte va nån höjdare. Men tack för tipset om det, då behöver inte jag bli super ravinen när jag går dit.

Jag blir väldigt nyfiken på vad det är för spetsprojekt du ha på gång. :-)