onsdag 10 september 2008

Det är ju inte klokt!


Jag har fått en utmärkelse!
Det är finfina Göteborgsbloggerskan Mallaco som har gett mig den och jag känner mig otroligt stolt och hedrad, ja nästan lite uppblåst och mallig! Och väldigt förvånad. Hur gick det här till?!
Det är ju väldigt kul att få en utmärkelse från någon vars blogg man själv är väldigt förtjust i.=)

Detta förgyller min vecka, och det kan verkligen behövas för över Göteborg gråter änglarna idag. Och när de gråter brukar mitt humör sjunka.
Det är helt otroligt vad väderberoende jag är. Jag kommer ofta på mig själv med att svara
"Jo tack, det är bara bra, idag skiner solen" när någon frågar hur jag mår.
Är inte det ganska knäppt?

6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Regn, vad tusan? Här ha man just varit tvungen att fälla ned persiennerna för att inte förblindas helt av solens strålar. Synd bara att det inte är lika varmt som det ser ut att vara.

Jag har nästan smygpysslat lite på arbetet idag. Samlat ihop en mängd små plastkorgar som physalisfrukt ligger i och tänker hitta på något med dem.. ska bara komma på vad först. Då kollegorna inte har den rätta pysselådran fick jag smyga iväg dessa, annars hade man blivit ansedd som mycket knepig! Men inga tygfynd än idag... men jag har planer för en spetslängd senare idag!!

Jadu, satt du också på mitt förra jobb och jobbade utan att jag märkte det? Det var också ett projekt som aldrig blev något.. och med en chef jag aldrig riktigt förstod mig på heller.

Hoppas verkligen att jag ska kunna sneaka mig till Panduro då. Jag klurar på trovärdiga förklaringar. Förmodligen så borde jag hinna om gänget man är där med inte ska hitta på några ölaktiviteter eller annat tjim som jag inte är så intresserad av. Jag menar när man kan inhandla pysselprylar!!

Lorei sa...

Konstig? Nä, varför det? På jobbet mitt har de verkligen lärt sig (efter över 6 år). Numer frågar de inte "Hur är det?" utan snarare: "Bra dag idag, va" om solen skiner, respektive "Inget bra idag, va?" om det regnar. *s*

Det funkade med länkarna, ser jag! *ler*

// Linda

Malin sa...

Klart att du ska ha en utmärkelse gumman! Din blogg är super och du skriver så humoristiskt, det gillar jag!!

Vad hittade du för kul när du "trillade" förbi Balders Hage då?
Skulle nästan kunna handla upp alla mina pengar där inne..måste nog snart dit igen=)
Behöver nog ett extra jobb för att kunna fortsätta finansiera detta shoppingbegär..inte bra=(

Helen sa...

Inte alls konstigt att du få en utmärkelse, den är du väl värd.

Mitt humör brukar också vara ganska väderberoende, men idag har det gått bra trots regn.

Tack, barna är pigga igen. Det var nå´t kort virus bara.

Hoppas att du hittade nåt på Panduros rea.

Ida sa...

Hej, halkade in på din blogg och har myst här en bra stund nu-den är jättefin och du verkar vara väldigt kreativ! Tack för titten, jag kommer gärna tillbaka ofta! Mvh Ida

Anonym sa...

Grattis till utmärkelsen :)